Service management & Communicatie

Wij bieden advies en begeleiding op klantgerichtheid en communicatie 

Service management & communicatie
Service management & communicatie

Jouw partner in excellente service

NCOD Service management & communicatie adviseert en begeleidt publieke dienstverleners bij strategische vraagstukken op het gebied van klantgerichtheid en communicatie. Wij geloven dat uitmuntende dienstverlening en effectieve communicatie de sleutel zijn tot succesvolle organisaties.

Ons team van ervaren adviseurs staat klaar om jouw organisatie te begeleiden naar het verlenen van excellente service en optimale communicatie. Wij bieden op maat gemaakte trajecten die jouw dienstverlening en communicatie naar een hoger niveau tillen. Wij zijn experts op het gebied organisatieontwikkeling en verandermanagement. Samen met organisaties en hun medewerkers werken we aan de implementatie van veranderingen en verbeteringen om zo de organisatiedoelen te realiseren. 

Onze expertise

Wij zijn gespecialiseerd in organisatieontwikkeling en verandermanagement. Wij begeleiden implementatietrajecten en verbeteren processen, zodat organisatiedoelen daadwerkelijk worden bereikt.

Wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen

Strategieontwikkeling: wij helpen bij het ontwikkelen van een servicegerichte strategie die aansluit bij jouw organisatiedoelen. We creëren een duidelijke blauwdruk voor een klantgerichte organisatie en ondersteunen de implementatie van verbeteringen:

  • Ontwikkelen van een visie op dienstverlening met bijbehorend implementatieplan. 
  • Creëren van gastvrije dienstverlenende organisaties door cultuurverandering. 
  • Het uitvoeren van een Service Excellence Scan om het niveau van klantgerichtheid binnen een organisatie vast te stellen en verbeterpunten te benoemen. 

Klantbeleving en -tevredenheid: onze adviseurs analyseren de klantreis en identificeren kansen voor verbetering. We meten klanttevredenheid en implementeren effectieve feedbackmechanismen. Hoe we dit doen?  

  • We maken inzichtelijk hoe klanten de dienstverlening doorlopen en ervaren, op basis hiervan doen we voorstellen ter verbetering. 
  • We implementeren en meten servicelevels, klanttevredenheid, NPS, CES en loyaliteitsindicatoren. 

Service innovatie: In een snel veranderende wereld is innovatie essentieel. Wij ondersteunen bij het ontwikkelen van nieuwe serviceconcepten en technologieën, vanuit management- en organisatieperspectief, met negen bouwstenen voor excellente en vernieuwende klantgerichtheid.

    Training en ontwikkeling: Wij bieden workshops en trainingen waarmee medewerkers uitblinken in klantenservice, gastvrijheid en communicatie. Dit varieert van eendaagse trainingen tot complete opleidingen, zoals:  

    • Workshop gastvrijheid / hospitality 
    • Train-de-trainer workshops 

    Drie redenen om te kiezen voor NCOD

    1. Diepgaande expertise: ons team heeft jarenlange ervaring in service management, hospitality en communicatie. 
    2. Resultaatgericht: wij meten ons succes af aan jouw succes. Concrete resultaten staan centraal. 
    3. Flexibiliteit: geen one-size-fits-all benadering. Wij passen onze diensten aan jouw specifieke behoeften aan. 

    Op zoek naar slimme oplossingen? Neem contact met ons op.

    Decorative image

    Maarten

    Adviseur en vakgroepleider
    Service management & communicatie